Ahaha askul idah!

Hellu
Idag va jag med Jennifer vi har skapat en youtube konto! (har inga videor där än) men vi ska ha videor snart! Sen gjick vi ner till ICA elr nej JAG gjick Jennifer åkte inlines! hahahahahah det är bara så kuuuul när hon gör det! Och på ICA tappade jennifer sin hundralapp hon bah vart är det sen såg hon det på glvet och DÅ klev en gubbe på den men han märkte den nt! så jennifer åkte och hämta den och detta va när vi stog i KÖ! hallå va pinsamt!hahahaahahahahaha men ja det är ju så vi är! sen på vägen hem tog jag fart på henne för hon skulle åka slalom men hon TRILLADE in i en häck! och hon dog så pinsamt hon tyckte det var! jag har en video när vi är på ICA och det ska ut på YOUTUBE! (får nog nt det för Jennifer) aaaahahahahahahahhhhha det var aaaaas kul idah iaf!

P:S Glöm nt rösta på mig i bdb tävling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jusse

Mina vänner och familj<3

RSS 2.0