Hellu


Hellu

Ni vet i onsdags när jag skulle ta det lugnt kollade jag på innebandymatch ist! För när Annie kom hem skulle hon på innebandymatch och jag vill med det så jag fick hänga med! Matchen var såå otroligt bra! strunt i det nu!


Idag i skolan hade vi bl.a bild.Vi fick en rätt rolig men krånglig uppgift! hahha jag orkar nt förklara vad det var! Sen nu är Jacob&Victor här (Victor hans kompis) ikväll är det IDOL! och så blire godis och så kommer Annie&Emilé en fredag kan nt bli bättre! (elr jo kanske om man är på fest/disco men hemma är skönast) Och imon blir det kalas för Jacob fyller 8år! (han fyller år  imon) och igår fyllde HUGO 10år så GRATTIS! hahaah nu ska jag lyssna på musik kanske fixa lite med bilder men tror nt det! men jag ska blogga mer ikväll (LOVAR!)

Hejdå<3



Kommentarer
hugge

tack hälsa jacke imon

grattis jacob

2009-10-16 @ 18:28:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jusse

Mina vänner och familj<3

RSS 2.0