Idag


Hellu
Har ätit nu och vid 20.00 är det bonde söker fru! det är ju skojigt! Pappa åkte innan ja nu undrar ni vart han åkte? Han skulle köra gokart och äta lite med jobbet! Så han kommer väll hem rätt sent? Just nu kollar Jacob på "husetanuvis" (stavning) det är bra!  men jag sitter vid datorn som vanligt! Idag i skolan hade vi Svenska,matte,enelska och Vikingar (alltså historia) vi kollade på film om vikingar och det bara hackade HELA tiden och så kollade vi på film på engelska, Go Yoyo Go heter serien! den är faktiskt bra!

TACK ALLA NI SOM RÖSTAT PÅ MIG I BDB-S TÄVLING OCH NI SOM NT HAR RÖSTAT, GÖR DET!

Hejdå<3



Kommentarer
frida

den filmen såg jag i fyran den är jätte tråkig jö

2009-10-25 @ 17:47:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jusse

Mina vänner och familj<3

RSS 2.0