TRÖTT !!

Hellu
Idag i skolan höll jag på att somna typ! det var så roligt/tråkigt på samma gång idag men i slutet fick vi läsa och jag har världens bästa bok!  det är "Habib änglar här och där" den är så jättejätte bra!
Nu så är jag hemma själv (utan jacob skönt) eller ja utan kompisar med faktiskt! så jag ska bara sitta vid datan/tv och kanske äta ngt jag vet nt jag orkar ju nt gå ner och hämta ngt! men jag vill ha ngt att äta ngt gått så jag vet nt om jag ska cykla till ICA JOBBIGT!  men jag ska nog kolla vad vi har hemma! Senare idag/ikväll ska jag försöka hitta en veckans blogg! det blir ju kul har ju glömt bort det lite lixom men om du vill kolla på alla de andra "veckans blogg" som jag har lagt upp så kolla vif kategorierna och så "veckans blogg" .
Hejdå<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jusse

Mina vänner och familj<3

RSS 2.0